jueves, 10 de abril de 2014

...... Denim shirt and skirt ......

Salute lovely people!


I know it had been a while since the last time i posted a new post but i've really really busy, not lying, yes, university's live is harder that I expected so I don't have to much time, but when i have some i just sleep and relax really.

I had this ready for quite a while but I couldn't upload earlier, so I'm sorry for it. However I think new it's an awesome time to wear this outfit, because the good weather is coming. (btw i'm going to upload it wearing a coat)

So here I am for bringing you a new look that I actually really like, I don't know how drecribes it but maybe it could be like a little bit "hipster" maybe....don't know! haha

I'm going to put a few shoot comparing them. I wore vans and boots. coat, denim shirt black skirt and accessories.

I wish I could uploaded more, but I'll try to show you more thing in the upcoming days

_________________________________________________________________________________________________________________________________

¡Salute gente!

Ya se que ha pasado mucho tiempo desde la ultima vez que he actualizado pero es que he estado muy muy liada, y no miento, si la vida universitaria es mas complicada y difícil de lo que pensé, y no tengo mucho tiempo, y la verdad, el poco tiempo que tengo lo uso para dormir y descansar. Osea, no hacer nada.

Tengo esta entrada preparada desde hace bastante la verdad, pero no lo he podido subir antes. De todos modos, este look yo creo que es mejor para ahora, ya que esta entrando el buen tiempo. (yo en el post lo llevo con abrigo, pero eso puede variar)


Así que aquí estoy de vuelta otra vez para traeros un nuevo look que la verdad me gusta bastante, no se como describirlo pero posiblemente podría ser un poco "hipster" quizas....no se! haha

Voy a poner las fotos en plan, comparándolas. Llevo vans y botas, camisa vaquera, falda negra, abrigo y accesorios

Ojala hubiera podido subir mas cosas, pero intentare subir mas cosas en los próximos días.


Coat from C&A ---- Abrigo de C&A



Denim Shirt from Primark ---- Camisa vaquera de Primark
Skirt from Blanco ---- Falda de blanco
Boots from ECI ---- Botas del ECI
Vans ---- Vans



This is how it looks like from the back ---- Asi es como es desde la espalda 



Makeup quite natural ---- Maquillaje natural
Hair not tided up ---- Pelo suelto





For the accesories ---- Para los accesorios:
1. Swatch
2. Rings // Anillos
3. Necklace // Collar

So this is all for today! 

Bueno esto es todo por hoy! 


SEE YA!!! ♥♥♥♥  ~~ ¡HASTA OTRO DIA! ♥♥♥♥


No hay comentarios:

Publicar un comentario