martes, 31 de diciembre de 2013

New year's ever look

Salute

An just in case tomorrow I won't be able to upload I want to wish you a HAPPY NEW YEAR!!!

First of all I want to say to you that I hope you’ll have a wonderful 2014 and all your dreams come true or at least some of them.

How are you going to spend new year’s eve? What are you going to do? Tell me I really really want to know…. 

Tell me where are you from and which traditions do you have for the last day of the year.

Here in Spain we eat "The 12 Grapes" they are the 12 grapes of good luck, consists in eating a grape, one for each month of the year, with each bell strike at midnight of December 31 and you have to wear something red, preferably underwear (it means also good luck) 

So here I’m going you show you my outfit from tonight I hope you like it; it’s a dress with a jacket and my cream heels because, unfortunately I couldn’t buy a shoes for tonight so I had to wear them, but it was cool. 

This oiutfir is a bit "warm weather outfit" but I am gonna be inside a place all night so...

I want to clarify that i am wering a coat and tights, and a scarf and gloves etc 


_________________________________________________________________________________________________________________________________


Hola

Y por si acaso mañana no puedo subir ninguna nueva entrada quiero desearos ya un !FELIZ AÑO NUEVO!

Primero, antes de nada quiero deciros que espero que tengáis un maravilloso 2014 y todos  vuestros sueños se hagan realidad o por lo menos algunos de ellos

¿Cómo vas a celebrar vuestra víspera de Año Nuevo? ¿Qué vais a hacer? Decírmelo que realmente me gustaría saberlo .... 

Decirme de dónde sois y que tradiciones tenéis para el último día del año.

Aquí en España, comemos Las 12 Uvas" consiste en comer una uva, una por cada mes del año, con cada una de sus campanadas correspondientes a medianoche el día 31 de Diciembre  y también hay que llevar algo rojo, preferentemente ropa interior (también significa buena suerte) .
Así que aquí os voy a enseñar mi traje de esta noche espero que os guste, es un vestido con una chaqueta y mis zapatos de tacón claritos (crema), ya que, por desgracia, no pude comprar unos zapatos para esta noche, así que tuve que re-usar zapatos, pero me dio igual jaj. 

Este outfit es un poco para un tiempo mas caluroso pero bueno voy a estar dentro de sitios toda la noche....

Quiero dejar claro que llevo medias y abrigo, y bufanda y guantes etc


1. Outfit





Red blazer from Zara ~ Chaqueta/Blazer rojo de Zara
Dress from Sfera ~ Vestido de Sfera




 2. Shoes // Zapatos






Shoes from  Xti ~ Zapatos de Xti


3. Hair // Pelo 




Headband from OnTop ~ Diadema de OnTop





 4. Makeup // Maquillaje 



Based on brown for the eyer, and the rest quite natural

Basado en marrones para los ojos y lo demás super natural



 5. Accesories // Accesiorios



Ring from Sfera ~ Anillo de Sfera


White bracelet from Forever 21 ~ Pulseras blancas de Forever 21
Brown bracelet from Pull&Bear ~ Pulsera marrón de Pull&Bear



Purse from Blanco ~ Bolso cartera de Blanco

If you have any question dont hesitate and contact me :)

Si teneis preguntas no dudeis y contactar conmigo :)


So this is all for today! I don't know if you like when i put music at the end of my post, but I'll leave you one song that I've discovered a few days ago.

Bueno esto es todo por hoy! No se si os gusta cuando pongo música al final de mis entradas, pero os voy a dejar una canción que descubrí hace unos dias.


SEE YA!!! ♥♥♥♥  ~~ ¡HASTA OTRO DIA! ♥♥♥♥

SEE NEXT YEAR!






Don't forget my to like my Facebook page https://www.facebook.com/ItsMeAlexandraaFollow me on Instagram http://instagram.com/itsmealexandra_Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariazaFollow me on Tumblr http://onlyonmyown.tumblr.com/Subscribe on Youtube http://www.youtube.com/itsmealexandra


No hay comentarios:

Publicar un comentario