miércoles, 25 de diciembre de 2013

☃☃☃☃☃☃☃☃☃........Christmas Presents!!!........ ☃☃☃☃☃☃☃☃☃

Salute!

MERRY CHRISTMAS! And happy Christmas day!.

How are you all today? I hope that y'all are having an amazing day with all your family and I really really hope that you've got everything you asked for from Santa!

So....What did you get from Santa Klaus?

This year i'm so happy for my xmas presents, like literally I couldn't be more happier! It's almost everyting I wanted, otherwise we, spanish pleople, have three more mytical/typical characters to come, called The Three Kings....so, i will have more presents. Fingers crossed!

My presents were, VANS, Jumper from Hollister, nails lacquers, music album, a ticket for a concert, an eye shadow, gloves and a box full of candies!

_________________________________________________________________________________________________________________________________


¡Hola!

¡FELIZ NAVIDAD! Y un feliz día de navidad!!

¿Que tal estáis todos hoy? Espero que estáis teniendo un día increíble con todo vuestra familia y realmente espero que Papa Noël os haya regalado todo los que habéis pedido.

Así que......¿Que habéis tenido como regalos de Navidad?

Este año la verdad es que Papa Noël se ha portado muy muy bien! y estoy super contenta, literalmente :D.
Me han regalado casi todo lo que pedí, pero bueno aunque quedan reyes para nosotros los españoles, ( y no se si en Sudamérica tambien jaja) así que podre tener mas regalos. Crucemos los dedos por favor! :P

Mis regalos este año han sido: Unas VANS, un jersey de Hollister, unos pintauñas, un CD de música, una entrada para un concierto, una sombra de ojos, guantes y una caja llena de chuches!




  • PRESENTS // REGALOS

1. Ticket // Entrada




2. Music Album // CD de música





3. Eye Shadow // Sombra de ojos





Lancôme 801 Baby Pink 8405 09



4. Nail Lacquers  // Pintauñas

They are not lacquers itselfs, they're more a base coat.




I have quite weak nails because of all the nails lacuqers i use, so somebody told me to use one of these, and I will. This one in particular is for weak nails.

Tengo unas uñas bastante débiles por todos los pintauñas que uso, por lo que alguien me recomendó usarlo para evitar que se cuartearan, así que lo usare. Este es para este tipo de uñas

Kiko Base Coat 104 Strong Nails



This one is for the fortifying of the nail. We can use this one at the begining and at the end. And for the end this will give you a MAT Finish. It really works!

Este es un 3 en 1, una de las cosas que hace es fortalecer las uñas. Este lo podemos usar tanto antes de pintarnos las uñas como después. Y si lo usamos después nos sirve como matificador, es decir, dará un efecto mate a las uñas. Y funciona de verdad!

KIKO  Fortifying and Top coat 3 in 1 Mat 101


5. Jumper // Jersey




I've got quite a bigger size than mine, cause I like them to be so big haha

Me han dado una tallas mas grande que la mia, porque me gusta que estos jerseys queden amplios jaja

Neon Green Jumper from Hollister California 

Jersey Verde Neon de Hollister California


6. Vans







(Heel Pop) Dress Blues / Neon Pink from VANS



7. Candy Box // Caja de Chuches




8. Gloves // guantes


Some touchable gloves!

Guantes táctiles!

Today I also did my first EVER ginger bread house, i think it was pretty good, but really hard to build

Hoy también he hecho, por primera vez, una casa con galleta o pan de jengibre, creo que estaba bastante bien pero fue horrible construirla


 If you have any question dont hesitate and contact me :)
Si teneis preguntas no dudeis y contactar conmigo :)
So this is all for today! I don't know if you like when i put music at the end of my post, but I'll leave you one song that I've discovered a few days ago.

Bueno esto es todo por hoy! No se si os gusta cuando pongo música al final de mis entradas, pero os voy a dejar una canción que descubrí hace unos dias.


SEE YA!!! ♥♥♥♥  ~~ ¡HASTA OTRO DIA! ♥♥♥♥





Don't forget my to like my Facebook page https://www.facebook.com/ItsMeAlexandraa

Follow me on Instagram http://instagram.com/itsmealexandra_

Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza

Follow me on Tumblr http://onlyonmyown.tumblr.com/

Subscribe on Youtube http://www.youtube.com/itsmealexandra

1 comentario: