sábado, 16 de noviembre de 2013

New stuff + manicure ~ Nuevas cosas + manicura

Salute lovely people!

So here I am once again to show you new things that I've bought in the last month, yes I say month 'cause i haven't done nothing actually haha and there's no a lot of things

So what i bought a pencil for the eyebrows, necklace, a hat and a mascara....you see not much...

And because of that i'm going to upload my manicure, like an extra, for this week which l I love and seems that everybody loves it 'cause tey've told me! aha

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola gente amorosa! (suena mejor en ingles xD)

Bueno aquí estoy otra vez para enseñaros cosas nuevas que me he comprado en el ultimo mes, si he dicho ultimo mes porque no he hecho nada realmente emocionante o comprado mucho son pocas pocas cosas xD

Bueno lo que he comprado es un lápiz para las cejas, un collar un gorro y una mascara de pestañas....veis no mucho.

Y por eso os dejo la manicura que llevo esta semana, como un extra, la cual adoro y me encanta y parece que a todo el mundo le gusta ya que no paran de decírmelo! jaja 

So here we go! ~ Así que vamos allá! 



Cotton Hat from Stradivarius ~ Gorro de lana de Stradivarius



Necklace from Primark ~ Collar de Primark



VolumeFlash Sacandal Eyes Mascara from Rimmel London  ~ VolumeFlash Sacandal Eyes Mascara de Rimmel London 




This is the eyebrow pencil, if you use the brush it turns lighter ~ Este el lapiz para las cejas, si usas el cepillo es mas clarito.

Eyebrow pencil 02 from Sephora ~ Eyebrow pencil 02 de Sephora



 And now here's is the manicure ~ Y aqui esta la manicura...



Pearl "Mean & Green"  from MAC ~ Pearl "Mean & Green" de MAC 

Don't forget my to like my Facebook page https://www.facebook.com/ItsMeAlexandraa
Follow me on Instagram http://instagram.com/itsmealexandra_
Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza
Follow me on Tumblr http://onlyonmyown.tumblr.com/



No hay comentarios:

Publicar un comentario