martes, 24 de septiembre de 2013

White, black and Dr. Martens!

Hi!

I'd like to show you the truth behind this outfit it came itself to my mind, I mean, I started to put clothes and just came out, it was not anything special but I like it, gives a very girly yet as relaxed. ...

Well basically the look is a basic black skirt, I think y'all know of which one I'm talking about, a white blouse, I am a big fan of blouses, and of course the Dr. Martens! Martens in my case are black with lilac flowers all the boot .....

Talking about the accessory are very basic earrings and a headband of flowers. As you can see everything very floral!

From makeup, it was not too much, but a little more than normal. Foundation, powders, brown shadows for the eyes, delineation, and mascara. Blush and eyebrows done.

I personally think that this is a great outfit to go out and hang out with yout friends and do some shopping

_________________________________________________________________________________________________________________________________


Hola!!

Me gustaría enseñaros este conjunto que la verdad salio todo un poco solo, me explico, me empece a poner ropa y tal y salio, no fue nada del otro mundo pero me gusta mucho, da un toque muy girly pero a la vez como desenfadado....

En fin básicamente el look consiste en una falda negra básica, creo que ya sabéis de cual hablo, una blusa blanca, soy muy fan de las blusas, y bueno las Dr. Martens!en mi caso las Martens son negras con flores lilas por todas la bota.....

Luego de accesorio lleve unos pendientes básicos, y una diadema de flores. ¡Como podéis ver todo muy floral!

De maquillaje, no fue muy cargado, pero si un poco mas de lo normal. Base, polvos compactos, ojos con sombras marrones, delineación, y mascara de pestañas. Colorete y las cejas hechas.

Creo que este ooutfit es perfecto para irte por ahi con vuestros amigos y hacer algunas compras





White Bluse from Blanco - 9.90€ - Blusa Blanca de Blanco
Skirt from Blanco - 29.95 € - Falda de Blanco




1460 Black Floral Boot from Dr. Martens -  £120 - 




Floral headband - 5€ - Diadema de flores


And that's everything from me today i hope you like it!!

Y eso es todo por mi parte espero que os haya gustado!!



Don't forget my to like my Facebook page https://www.facebook.com/ItsMeAlexandraa
Follow me on Instagram http://instagram.com/itsmealexandra_
Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza
Follow me on Tumblr http://onlyonmyown.tumblr.com/








No hay comentarios:

Publicar un comentario