domingo, 15 de septiembre de 2013

Black & Blue .................

People have requested, few times now, to upload more outfit, but since I've been living in London has been a little bit tough cause I didnt bring my camera with me, not a good idea from myself I know, haha


But know that I'm back, I can upload more and more outfits, (and if you want request one just comment down there) 
anyway I would like to show you this outfit that i wore the other day for a few things that I had to do.

Any way, that mornign was a little bit cold, not too much cause we still in summer haha, but more that usual, so 
I wore a black skirt that i personally love so much, cause is a basic one, and my new t-shirt, that i've shown you on
my previous post, a blazer and white shoes.

And for the accesories I wore some pearl earring, some differents bracelets, my watch, I CAN'T live without one on
my wrist, and my pretty new bag.

Maybe in the pictures, seems that i wasn't wering any makeup, I was but it was so so natural. Just a foundation, 
powder, blush (just a bit), mascara and lipgloss.

_________________________________________________________________________________________________________________________________


La gente ha estado pidiéndome, ya varias veces, que suba o publique mas outfits, pero desde que he estado viviendo
en Londres, me resultaba muy complicado ya que no me lleve la cámara de fotos conmigo, no muy inteligente de mi
parte, lo se haha.

Pero ahora que he vuelto, puedo subir mas outfits ( y si queréis pedir alguno solo comentar abajo). Bueno me gustaría
enseñaros lo que lleve el otro día para hacer unas cosas.

Bueno, esa mañana hacia un poco de frió, no mucho porque aun estamos en verano haha, pero mas de lo normal
así que lleve una falda negra que personalmente me encanta, porque es una básica que la puedes llevar con todo
mi nueva camiseta, que os enseñe en la entrada anterior, un blazer y unos zapatos blancos.

Para los accesorios lleve unas perlas como pendientes, varias pulseras diferentes, mi reloj, porque NO PUEDO
vivir sin el en mi muñeca, y mi nuevo bolso

Quizás en la foto se vea como que no llevo maquillaje o mas bien como que no voy maquillada pero si iba, lo que
pasa es que era muy natural, base, polvos compactos, colorete (un poco), mascara y brillo de labios.


___


Blazer from Stradivarius - 39.90€ - Blazer de Stradivarius
Skirt from Blanco - 29.95 € - Falda de Blanco
T-Shirt from Stradivarius - 9.99€ - Camiseta de Stradivarius
Bag - present/regalo - Bolso
Shoes from El Corte Ingles - 40€ - Zapatos de El Corte Ingles
Original Wayfarer from Ray-ban - 150€ - Original Wayfarer de Ray-ban




Original Wayfarer from Ray-ban - 150€ - Original Wayfarer de Ray-ban



Shoes from El Corte Ingles - 40€ - Zapatos de El Corte Ingles


White Watch from Harrods £ 25 - Reloj blanco de Harrods
Silver and blue bracelet fron Tunisia on my holidays - Pulsera plateada y azul de Túnez de mis vacaciones
Rest of the bracelets as a present - Las demas pulseran son regalos



And that's everything from me today i hope you like it!!

Y eso es todo por mi parte espero que os haya gustado!!



Don't forget my to like my Facebook page https://www.facebook.com/ItsMeAlexandraa
Follow me on Instagram http://instagram.com/itsmealexandra_
Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza
Follow me on Tumblr http://onlyonmyown.tumblr.com/



No hay comentarios:

Publicar un comentario