jueves, 27 de junio de 2013

Makeup, hair & products.

This is my last post for this special "come back" and this last post its about makeup, hair accessories and products and some other products I use llike masks.

So, i'm going to be explaining them for you in every picture.

I also have a new brush and some nailpolish

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Este es el ultimo post de esta especial vuelta al blog, y este ultimo post es sobre maquillaje, accesorios para el pelo y productos, y algunos productos que he usado como mascarillas.

Os ire expliando cada cosa en con sus fotos 

Tambien tengo pintauñas nuevos y brochas. 



1. Makeup





So here it is my foundation, i really like this foundation cause its exacly like my natural skin colour and when is on my face it looks like so natural.

Esta es my base para la cara, y la verdad tengo que decir que me encanta esta base, es igual a mi tono de piel natural y cuando la aplico queda como si fuera natural. 

NC20 Mineralize Foundation SPF 15 from MAC Cosmetics - £26.00
NC20 Mineralize Foundation SPF 15 de MAC Cosmetics - £26.00




This lipstick is so natural and so light, I usually wear it when i wear a very dark eye, maybe a smokey eye.
Este pintalabios es muy natural y muy clarito, yo normalmente lo llevo cuando llevo los ojos muy oscuros maquillados, con un smokey eye.
Satin Peach-Stock AC0 from MAC Cosmetics-  £14.00
Satin Peach-Stock AC0 de MAC Cosmetics-  £14.00



This lipstick it's just the opposite of the last one, for me, I mean you can use it however you want but I usually wear it with light light eyes and very dark lips.

Este pintalabios es justo lo contrario que el otro, para mi, es decir, lo podeis usar como querais, pero yo lo uso con unos ojos super super claritos y luego los labios oscuros.

Smitten red from AVON -  £8.00
Smitten red de AVON -  £8.00



My new mascara, and the cool fact is that it comes with a mirror on it's back!
My nueva mascara y lo mejor de todo es que tiene un espejo en la parte de atras!

Fibre Lashxtend from ModelsCo Cosmetics - £28.00
Fibre Lashxtend de ModelsCo Cosmetics - £28.00






The last one about makeup that i would like to share with you today is this, my new brush form Real Techniques.

Y la ultima cosa que quiero compartir con vosotr@s de maquillaje es mi nueva brocha de Real Techniques.

Stippling Brush from Real Techniques by Samantha Chapman - £10.00
Stippling Brush de Real Techniques by Samantha Chapman -  £10.00



2. Nail Laquer




Pearl Mean & Green nail laquer from MAC Cosmetics - £16.00
Pearl Mean & Green nail laquer de MAC Cosmetics - £16.00






White and clear from H&M - 2.50€ (each)
Blanco y transparente de H&M - 2.50€ (cada uno)



WOW Kit Caviar from Ciaté - £18.00



3. Hair



This hair product if to get some volume on your hair.....it's really amazing and i have to say that I LOVE it, and it really works

Este producto para el pelo es para conseguir mas volumen.....es fantastico y la verdad es que ME ENCANTA y funciona de verdad.

Luxurious Volume by John Frieda - £5.89




Well i have to say sorry but i forget to put this on my last post, sorry, so here it is.......

Bueno tengo que decir que se me olvido ponerlo en el post anterior asi que lo siento, pero aqui esta.....

4. Other



Face masks, for me the best one yet is the apricot one.....but is all depends of who is using it

Mascarillas, para mi hasta ahora la mejor es la de apricot (melocoton).....pero eso depende de cada persona

Mask from Superdrug - £0.99 (each)


And for the last, this is my new "makeup case" from Primark (£2.00)

And this is all for today, I hoped you liked it, and if you have any doubt or you want to know something just ask me. I'm going to leave you one song I hope you like it.

Y esto es todo por hoy, espero que os haya gustado y si queries saber algo o teneis dudas no dudeis en preguntarme. Os voy a dejar una cancion, espero que os guste.


Don't forget my to like my Facebook page http://www.facebook.com/blondeandfashionista
Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza




                                                            Δ I O

No hay comentarios:

Publicar un comentario