viernes, 8 de marzo de 2013

Primark shopping

Hello there!

As you may remember I started this blog in spanish and english and after a little while I only posted in english so well I decied to start posting in both languages again.

Well 2 weeks ago i went to Primark to buy a new purse but I ended buying a new backpack because, as you may know, this year backpacks are coming back!

And I also buy a sheath for my Oyster Card so much better that the one I used to have, cause its seems that I was working for MasterCard and I don't want that....

So my last few week were very very good and exited I met up with my spanish friends, we meet every week  it's almost like a tradition, and with more international friends and I was so exited about it. And i also bought a Diet Coke designed by Marc Jacobs and I really really loved it cause I have a "CocaCola" Collection with cans and bottles from all around the world

___________________________________________________________________________________________________________________________

Hola a todos!

No se si recordais que antes publicaba entradas en español y en ingles y que bueno lo fui dejando poco a poco y solo publicaba en ingles pero bueno he decidido que voy a volver a editar el blog en los dos idiomas.

Bueno hace dos semanas me fui al Primark porque queria comprar un bolso nuevo pero al final sali de la tienda con una mochila nueva, porque como creo que sabeis ya las mochilas han vuelto!!

Tambien me compre una funda para mi Oyster Card, que es mucho mejor que la que solia tener porque hacia propaganda de MastarCard y bueno no me hacia mucha gracias uqe digamos.

Bueno mis ultimas semanas han sido bastante bueno y emocionante, he vuelto a quedar con mis amigas de españa y con mas internacionales y estaba muy emocionada por ello. Tambien me compre una lata de "Diet Coke" una edicion especial diseñada por Marc Jacobs para mi coleccion de CocaColas que tengo con botellas y latas de al rededor del mundo.

Well my Pimark shop was this........ // Bueno mis compras de Primark fueron estas.....



My Oyster sheath // mi funda



My new backpack // mi nueva mochila


Well here's my stuff from Primark I hoped you like it and they weren't so expesive!! // Bueno espero que os haya gustado lo que compre, y no fue nada caro!!

Don't forget my to like my Facebook page http://www.facebook.com/blondeandfashionista
Follow me on Twitter https://twitter.com/alexandrariaza

And don't forget to check out my friends Lor&Shay blog about makeup
http://www.facebook.com/lorandshay.revdrama.7 their official Facebook page!

                                                             Δ I O



No hay comentarios:

Publicar un comentario