jueves, 27 de diciembre de 2012

Les Misérables


Yesterday I went out to the cinema to watch my favorite musical ever, Les Misérables, I was extremely excited and I couldn't wait anymore for watched it. So when we (my friend and I) arrived to the cinema I was counting the minutes for see the movie.

When finally I was inside of the cinema and the movie started, I was like so so exited and a chill toured all my body.

The next thing I remember was me singing all the songs at the cinema 'cause like I told you before it's my favorite musial and I know all the songs.

About the movie IT WAS AMAZING I never expected to be like that, and all the actors and actresses were incrdible they sing perfect. Hugh Jackman, Anne Hatheway and Russell Crowe suprised me, on a good way, a lot with their singing.

Amanda Seyfried, Eddie Redmayne and Samantha Barks incredible. I mean I heard Amanda's voice on Mamma Mia and I'd already known that she has an incredible singing voice. I saw Eddie few times before and about Samantha I saw her playing Eponine (who is my favorite character on Les Mis) at The O2 25th anniversary of Les Miserable (I have that DVD on my house).

For Helena Bonham Carter and Sacha Baron Cohen I only have one word PERFECT I couldn't pick another one to do The extravagant Thénardier.

And the kids perfect.

I don't liked it when they changed some original order of some songs but perfect. We cannot forget the fact that the film is an adaptation of the musical theater and that musical is an adaptation of the book.

If you want to know my favourites songs of Les Miserables are On My Own, One Day More and Do You Hear The People Sing? (both versions)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ayer fui al cine a ver mi musical favorito, Los Miserables, estaba muy emocionada y no podia esperar más para verla. Así que cuando nosotros (mi amiga y yo) llegamos al cine contanba los minutos para ver la película.

Cuando por fin estaba dentro del cine y comenzó la película, yo estaba tan emocionada y un escalofrío recorrió todo mi cuerpo.

La siguiente cosa que recuerdo es que me cantaba todas las canciones en el cine porque, como os dije antes, es mi musical favorito y me sé todas las canciones.

Acerca de la película FUE INCREIBLE nunca esperé que ser así, y todos los actores y actrices eran increibles cantan perfecto. Hugh Jackman, Anne Hatheway y Russell Crowe me sorprendieron, en el buen sentido, mucho cantando.

Amanda Seyfried, Eddie Redmayne y Samantha Barks increíble. Ya habia escuchado la voz de Amanda en Mamma Mia y yo ya sabía que ella tiene una voz cantando increíble. Vi algunas veces Eddie antes y sobre Samantha la vi haciendo de Eponine (que es mi personaje favorito de Les Mis) en 25 Aniversario de Los Miserables en el The O2 (tengo el  DVD en mi casa).

Sobre Helena Bonham Carter y Sacha Baron Cohen sólo tengo una palabra y es PERFECTA, no habia nadie mejor para hacer a los extravagantes Thenardier.

Y los niños perfecto.

No me gustó mucho que cambiaron el orden original de algunas canciones, pero perfecto. No podemos olvidar el hecho de que la película es una adaptación del musical de teatro musical y que es una adaptación del libro.

Por si queréis sabes mis canciones de Los Miserables son On My Own, One Day More y Do You Hear The People Sing? (ambas versiones).







No hay comentarios:

Publicar un comentario